23.7.24

Summer Pop

 

 EURIPIDES AND HIS COMEDIES

H Τζο δεν θα ‘κανε σεξ στην τουαλέτα, ούτε του σπιτιού της, ούτε κάποιου μαγαζιού ανεκτικού, εν αγνοία του, στις σπαρταριστές εκρήξεις της νιότης, το έβρισκε ηλίθιο, μετέφερε κεφάτη ωστόσο ένα κουτσομπολιό μια Πέμπτης ενός Μάρτη,

είχε βρεθεί στο Decadence για χάρη του Ευρυπίδη, το μισό της dj ομάδας των Anoraks,[1] δύο εξωστρεφή unapologetic gay αγόρια που σύχναζαν στο Pop, με πάθος για την pop, των 2000s, των 1980s, των 1960s, εκείνο το βράδυ, όταν από τα μπουκωμένα ηχεία του υπογείου ακούστηκαν οι Hidden Cameras δύο φίλοι τους τρύπωσαν πίσω από το booth του dj, σεξάκι στο δωματιάκι, χρειάστηκε να πάρει πάγο για το μπαρ, τους έπιασε στα πράσα η σερβιτόρα, δεν αντιλήφθηκε μια φίλη τους, βρέθηκε στην τουαλέτα με έναν τύπο που ‘χαν μόλις γνωριστεί, είχαν για soundtrack τον Prince, όπως και η κολλητή της, ο ίδιος γκόμενος, Be My Baby κελαηδούσαν οι Ronettes,

δύο επιστήθιες φίλες, ένας tall dark stranger, σεξάκι στο όρθιο (χαοτικά φιλιά, τριψίματα πιασίματα, ίσα να το νοιώσει, λίγο να το χώσει), μια ιστορία, έμελλε να διασκεδάζει την παρέα τους για χρόνια, όπως ακριβώς το επέβαλλε το carelessness της νιότης, έως ότου δηλαδή,

τα έφτιαξε η Λήδα με τον Παναγιώτη, στο τέλος του δεύτερου χρόνου της σχέσης τους έκανε σεξ με την Άρτεμις, δηλαδή την κολλητή της, η Λήδα χώρισε τον Παναγιώτη, δεν ξαναμίλησε στην Άρτεμις, η οποία, αποδείχτηκε μετά δακρύων, δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ πραγματικά για τον όμορφο ψηλό μελαχρινό με το πλατύ μέτωπο, την χωρίστρα στο πλάι, και το κενό βλέμμα, το όνομα του παρέμεινε για πάντα άγνωστο στις δύο κοπέλες,

όσο για τον Ευριπίδη, είχε ήδη μεταναστεύσει στο εξωτερικό, στο Πόρτο της Πορτογαλίας, όπου έφτιαξε μια eclectic pop μπάντα, τους Euripides and His Comedies,

σε όσους, Έλληνες ή Πορτογάλους, κυρίως ξένους, τον ειρωνεύονταν πως ίσως του διέφευγε πως ο Euripides δεν είχε γράψει κωμωδίες, αλλά τραγωδίες, δεν βαρέθηκε ποτέ να απαντά: «γνωρίζουμε πολύ καλά από τους ιστορικούς πως από τα 78 σωζόμενα δράματα που είχε γράψει τα 8 ήταν σατυρικά»,

όπως συμβαίνει σε ανάλογες περιπτώσεις, άλλοτε δεν συμβαίνει, ο Euripides δεν κατάφερε να ξεγελάσει την τραγική μοίρα (fado),

το εβδομήντα οκτώ, ομολογουμένως, βάραινε περισσότερο από το οκτώ,

έπειτα, λοιπόν, από 466.123 συνολικά views στο You Tube, 88 συνεντεύξεις, 4 album, 68 gigs με το συγκρότημα σε Πορτογαλία, Ελλάδα, Ισπανία, και Γαλλία,

ένα random πρωινό μιας συννεφιασμένης moody Δευτέρας, τον βρήκε, όπως κάθε άλλο, στην εταιρεία ενδυμάτων όπου εργαζόταν τα τελευταία έντεκα χρόνια, άνοιξε το κινητό, τσέκαρε τα statistics για τους Euripides and His Comedies στις ψηφιακές πλατφόρμες μουσικής, περισσότερο από κάθε άλλη χώρα, την τελευταία εβδομάδα streamαρε η Αρτζεντίνα,

«τ Spotify streams, το τό πανε, ατ νύχτα μένει, γι αριο δεν ξέρει, μι πτήση στν αθέρα, στ χάος κα στ νειρο, από χαρές χορτάτος...» κατέρρευσε, σωριάστηκε στο πάτωμα μέσα στο γραφείο.

 

-        «Οι τραγωδοδιδάσκαλοι παρουσίαζαν καθένας μια τετραλογία, τις τρεις τραγωδίες ακολουθούσε το σατυρικό δράμα, και τις τρεις μέρες για τις τραγωδίες ακολουθούσε μια μέρα για τις κωμωδίες, στο πρόγραμμα των δραματικών αγώνων εφαρμοζόταν δύο φορές ένας γενικός κανόνας που ορίζει ότι τα σοβαρά και λυπητερά θεάματα σωστό είναι να τα ακολουθεί ως κατακλείδα κάτι πιο ελαφρό και χαρούμενο, για να μη φεύγει ο θεατής με βαριά καρδιά,

τα σατυρικά δράματα παρουσίαζαν και αυτά ένα μύθο, όχι απαραίτητα σχετικό με τον Διόνυσο, όπου όμως στην πλοκή του έπρεπε να μετέχει υποχρεωτικά ένας Χορός Σατύρων, οι Σάτυροι και ο κορυφαίος τους Σειληνός, ήταν ακόλουθοι του Διονύσου, κακόμορφοι, τραγοπόδαροι, με ουρές αλόγων, μέθυσοι, αθυρόστομοι, φοβητσιάρηδες, χαζοχαρούμενοι και αχόρταγοι ερωτύλοι, με τέτοιο Χορό τα σατυρικά δράματα φυσικό ήταν να έχουν κεφάτο, κωμικό χαρακτήρα, να γελοιογραφούν τα πρόσωπα και να παρωδούν τις μυθολογικές διηγήσεις.[2]

 

 

 



[1]"Anorak" is a British slang term which refers to a person who has a very strong interest, perhaps obsessive, in niche subjects, this interest may be unacknowledged or not understood by the general public.

No comments:

Post a Comment