17.7.24

Summer Pop

 

 MARY

Η ψυχή της Mary ήταν του καλλιτέχνη που η μοίρα του συνδέεται σε μεγάλο -ενίοτε δυσβάστακτο- βαθμό με τον κόσμο που τον περιβάλλει, η Mary ήταν το 2000, το 2008, το 2010, το 2017, χρονιά του θανάτου της·

η Mary πέρασε τα ‘00ς χορεύοντας τις πρώτες πρωινές ώρες, μεταξύ άλλων, στην Rebound, όπου έτυχε κάποτε να αποκρούσει τα χάδια του κομμάτια Καρακάξη, το πέσιμο του Αριστομένη, ή το Decadence, όπου, φάσωσε μια Τρίτη τον Κέιβ στο ισόγειο, (το έκαναν την Πέμπτη), ακολούθησε ένας φίλος του την Κυριακή στο υπόγειο (το έκαναν για τέσσερις Πέμπτες), την ίδια ώρα ο Κέιβ έπινε μπύρες στον πάνω όροφο, ανάστατος από την κακή, για εκείνον, εξέλιξη της βραδιάς, η ιστορία ξεχάστηκε μετά από έναν μήνα,

καλλιτέχνιδα, ξεχωριστή, ταλαντούχα, επιθυμητή πολύ, όμορφη, στυλάτη, σεξουαλική, ακαταμάχητα μεγάλα υγρά μπλε μάτια, ηδονίστρια, εθιστική και εθισμένη, απερίσκεπτη, θλιμμένη, αυτοκαταστροφική,

φασαία της φάσης της, έφερνε σε αμηχανία αρκετές κοπέλες, για διαφορετικούς λόγους την καθεμία, οπωσδήποτε την Δανάη, την Τζο, την Μαριάνθη, αλλά και το Λινάκι, ιδέα δεν είχε, πως ήταν crush at first sight, του αγοριού της για την Μαίρη, συστήθηκαν ξημερώματα αξημέρωτα στο Mo Better στα Εξάρχεια, Κωλέττη 32 και Θεμιστοκλέους, δεν αμφέβαλλε πως η μοίρα του επεφύλασσε οτιδήποτε διαφορετικό από χυλόπιτες τύπου Καρακάξη, Αριστομένη, ή παγωμένο ντους τύπου Κέιβ,

η Mary, για τον Σάγκυ τουλάχιστον, ανήκε στις θεές  - το crush έγινε έρωτας/αγάπη από safe distance, την κατήργησε απότομα ο θάνατος της Mary, η οποία,  

προηγουμένως, είχε βρεθεί στο Λονδίνο για σπουδές, δεν άργησε να επιστρέψει στην Αθήνα με παρέα τον Αλέξανδρο Βούλγαρη, έφτιαξαν τους Mary & the Boy,

αρχικά, η μουσική τους έγινε αντιληπτή ως μια -μάλλον κακόγουστη- φάρσα, ένα πυροτέχνημα ιδιορρυθμίας, η άρνηση, η ειρωνία, ήταν η αυθόρμητη αντίδραση εκ μέρους της εναλλακτικής σκηνής (συμπεριλαμβανομένων των δέκα), το demo που κυκλοφόρησαν ήταν, όντως, κλειστοφοβικό, σκοτεινό, κάφρικο, ακραίο, αλλά και παιγνιώδες, γεμάτο άγχος ωστόσο, σαν έφηβος ντυμένος με το δανεικό κουστουμάκι του πατέρα του σε κάποια οικογενειακή γιορτή στην οποία σύρθηκε με το ζόρι, συνηθέστερα με το ζόρι, συνομιλούσε υποσυνείδητα πιο πολύ με τον Δεκέμβρη του 2008, αντί τον Αύγουστο του 2004, το παροξυσμικό κλίμα της ευφορίας της εποχής δεν ήταν το ψυχικό έδαφος από το οποίο θέλησαν να αντλήσουν έμπνευση, ούτε υλικό αποτύπωμα υπήρξε, το piano-punk των Mary & the Boy ήταν diy στην ιδεολογία και hand made στην αισθητική, κατασκευάστηκε συνειδητά από φθηνά υλικά όταν τριγύρω τους κολλαριστά χαρτονομίσματα των 50 και των 100 ευρώ άλλαζαν χέρια με μεγάλη ταχύτητα, τα δανείστηκαν boomers, τα ξεχρεώνει η Gen Z,

στα 2000s η Mary συνεργάστηκε με πολλούς μουσικούς, συμμετείχε ως ηθοποιός σε παράσταση του Μιχάλη Μαρμαρινού, πάτησε κόκκινο χαλί στις Κάννες στην πρεμιέρα του Κυνόδοντα του Γιώργου Λάνθιμου,

όσο για τα 2010s, πέρασε πολύ χρόνο στο διαμέρισμα που νοίκιαζε στα Εξάρχεια, πατώντας την μία νάρκη μετά την άλλη, θλίψη, φρίκη, φόβος, πανικός, κορεσμός, η Mary πέθανε το 2017 έπειτα από χρόνια κατάχρηση της κεταμίνης,

το ίδιο βράδυ, η Τζο, η Μαριάνθη, ο Μπακού, η Μαρού, ή Ραλλού, είπαν «κρίμα το κορίτσι», ο Κέιβ την έφερε στο νου που χόρευε στο Down Decadence, μέθυσε στο σπίτι με ουίσκι, ο Αριστομένης, το Λινάκι, η Δανάη, δεν σκέφτηκαν κάτι συγκεκριμένο, ο Σάγκυ θυμήθηκε ένα βράδυ που άραζαν στον καναπέ στο διαμέρισμα της στην Καλλιδρομίου, είχε βάλει σε dvd την Μήδεια του Pasolini, του ‘πε πίστευε πως θα πεθάνει νέα, ο Καρακάξης σκέφτηκε καμμένα, διασκεδαστικά, σκηνικά μαζί της στην Rebound, έκανε μπαρότσαρκα, το ξημέρωσε με κόκες.

 

 


 

 

No comments:

Post a Comment