12.8.24

Summer Pop

 

 BLACK HOLE SUN

Δεν υπήρχε πλάνο για τις διακοπές, σ’ εκείνη την ηλικία, ήταν μικρή -σχεδόν ανύπαρκτη- η επιθυμία για sightseeing στην μεσαιωνική πόλη της Ρόδου (μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO από το 1988), ώστε να επισκεφθούν το Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου των Ιπποτών, την εκκλησία της Παναγίας του Κάστρου, την Σεφαραδική Συναγωγή Καχάλ Σαλόμ (την παλαιότερη στην Ελλάδα), το Σουλεϊμανιγιέ τζαμί, τα Καταλύματα των Γλωσσών,[1]

ήταν οικεία, βέβαια, τα αξιοθέατα στον οικοδεσπότη, επίσης στον Αριστομένη, είχε επισκεφθεί με τους γονείς του το νησί στην πρώτη τάξη του Λυκείου,

ανάμεσα τους δεν υπήρχε φυσιολάτρης, αποκλείστηκε λοιπόν η πιθανότητα για πεζοπορία στους λόφους γύρω από τον παραθαλάσσιο οικισμό όπου έκαναν τις διακοπές τους (λίγους μήνες αργότερα, κανείς δεν ήταν σε θέση να θυμηθεί την ονομασία του), χάνοντας την ευκαιρία...

να τριγυρίσουν ανάμεσα από αείφυλλους θάμνους, δηλαδή σχίνους, κουμαριές, πουρνάρια, φρύγανα, αστοιβή, ρίγανη, ασφόδελο, και βλάστηση, ελιές, ζητιές, κουκουναριές, ρείκια, χαρουπιές, κέδρα, αν ξεμάκραιναν, έως και αρκουδόβατους, αφάνα, αγριοκουμαριές, ασφάκα, σκυλοκρεμμύδα, λαδανιές,

να αδημονούν, μήπως και συναντηθούν, με τον απειλούμενο με εξαφάνιση ενδημικό βάτραχο της Καρπάθου, την χελώνα Testudo Graeca, την Lacerta oertzeni (μία από τις εννέα σαύρες του νησιού), το φίδι ζαμενή, μάλλον απίθανο θα ήταν να ακούσουν το τραγούδι του ερημοσφυριχτή (το νησί υποδέχεται κάθε χρόνο 200 ιπτάμενους επισκέπτες), όσον αφορά χερσαία θηλαστικά, το αγριοκούνελο, τoν βραχοποντικό, αλεπούδες, κουνάβια, τον ασβό Meles meles, τον ανατολικό σκαντζόχοιρο,

να περιπλανηθούν, έως ότου πιθανόν ο δρόμος τους βγάλει στην Κοιλάδα των Πεταλούδων, θερινό καταφύγιο της νυχτοπεταλούδας Euplagia Quadripunctaria, αρκετά χρόνια αργότερα, Αύγουστος ξανά, θα επισκεπτόταν τον βιότοπο ο Σάγκυ,

να χαθούν, σε δάσος από κυπαρίσσια όπου καλπάζει το σύμβολο του νησιού, το ελάφι της Ρόδου με τα μεγάλα μάτια, το μαλακό τρίχωμα, τις άσπρες βούλες στην ράχη του, «Dama dama το πλατώνι»,

ή και τα πόνυ, είδος υπό εξαφάνιση, ένας πολύ μικρός αριθμός από Ροδίτικα αλογάκια (μεταξύ των μικρότερων στο κόσμο, το ύψος τους δεν ξεπερνά τα 80-115 εκατοστά), κυκλοφορεί, ευτυχώς προστατευμένο, σε βραχώδεις λόφους στα περίχωρα του χωριού Αρχάγγελος, κοντά σε ένα κάστρο του 15ου αιώνα, της εποχής του 37ου Μάγιστρου του Τάγματος των Οσπιτάλιων Ιπποτών, του Jacques de Milly(1454-1461)·

 

απόγευμα μετά την θάλασσα, επισκέφθηκαν την Λίνδο (μείον την Ακρόπολη) με τα γραφικά μικρά στενάκια, για φρέσκο παγωτό και αναμνηστικές φωτογραφίες με θέα το πέλαγος, δύο τα αυτοκίνητα που νοίκιασαν, όπως και οι κάτοχοι διπλώματος άδειας οδήγησης, η Δανάη, δεν είχε πρόβλημα να οδηγήσει οποιαδήποτε στιγμή, και ο Κέιβ που καθόλου δεν φοβόταν την οδήγηση με κόντρα τον ήλιο, έφαγε όμως ήττα το βράδυ που αποφάσισαν να βγουν για ποτό στην πόλη,

ένα σύννεφο βαρεμάρας, αναμεμειγμένο με αμηχανία, είχε προσωρινά σκεπάσει την εξοχική κατοικία της Ρόδου,

«κλείστε ρε την τηλεόραση!» φώναξε ο Καρακάξης από την κουζίνα, καθόταν, κουτσομπόλευε, μαζί με τις κοπέλες,

«έχει σε επανάληψη το ΟΛΑ» ακούστηκε γελαστή η φωνή του Μπακού από το basement,

η Τζο έβγαλε ένα επιφώνημα αηδίας, η Δανάη σιγοντάρησε στην αποδοκιμασία, το Λινάκι άναψε τσιγάρο, η Μαριάνθη σκοτείνιασε, τράβηξε μια μεγάλη ρουφηξιά καπνό από το Silk Cut της,

«ΚΛΕΙΣΕ ΡΕ ΤΟ ΣΙΧΑΜΑ!!» ούρλιαξε ο οικοδεσπότης, αναφερόταν στον παρουσιαστή του δημοφιλέστερου τοκ σόου της εποχής, τον Θέμο Ανανιάδη,

την δεκαετία του ’80 εργάστηκε ως δημοσιογράφος, ασχολήθηκε με το οικονομικό ρεπορτάζ, έγινε φίρμα το 1995 όταν πήρε μεταγραφή σε μεγάλη σε κυκλοφορία εφημερίδα της εποχής, ξεκίνησε την -κάτι σαν στήλη- «Μαύρη Ώρα» μέσω της οποίας στοχοποιούσε, κατά το δοκούν τρίτων, δημόσια πρόσωπα και πολιτικούς, καθύβριζε Αλβανούς, τέλος, με ένα σεξιστικό σχόλιο (προσποιούταν το ανέκδοτο) γελοιοποιούσε καθημερινά τις ξανθιές γυναίκες, το κατά δύναμην, της συνεισφοράς στην πατριαρχική φενάκη της εποχής, την συλλογική προσπάθεια της ανακοπής του ρεύματος της επαγγελματικής (κοινωνικής) αναρρίχησης γυναικών που διεκδικούσαν το μερίδιο τους στην αγορά εργασίας σε θέσεις ευθύνης, διοικητικές, αντί για δευτερεύουσες, ή διακοσμητικές, στον χώρο των media, στην τηλεόραση, στην δημοσιογραφία, και αλλού,  

για τις ξανθιές, τις εμφανίσημες, προσφέρονταν επιπλέον η δυνατότητα της φωτογράφισης σε ημίγυμνη πόζα για το εξώφυλλο ενός περιοδικού του Πέτρου Κωτσόπουλου (Nitro, InStyle, OK!), χοντρικά μιλώντας, υποδείκνυαν στους άνδρες τα «30 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΠΡΙΝ ΤΑ 30» (Καρακάξης, Κέιβ, Μπακού, Σάγκυ, Αριστομένης έπιαναν 0), στις γυναίκες σέξυ ρούχα, στάσεις του σώματος στο σεξ, και πλούσιους -ανεξαρτήτως σέξινες- συζύγους,

κόμπλα, μισογύνης, αντιδραστικός, γλοιώδης, αγενής, γελοίος και ημιμαθής, βατραχομούρης, ο Ανανιάδης προσελήφθη στην ιδιωτική τηλεόραση, εισήγαγε στην χώρα το είδος της εκπομπής που ανακυκλώνει τα ευτράπελα των τηλεοπτικών προγραμμάτων τηλεόρασης, μαύρη τρύπα σε λούπα δηλαδή, η τεράστια επιτυχία του τοκ σόου ώθησε τον παρουσιαστή να εκδόσει την πρώτη οπαδική εφημερίδα του αθλητικού Τύπου με σεξιστικά πρωτοσέλιδα, στοχοποιήσεις ανθρώπων, απειλές, και μίσος, ακολούθησε μια εφημερίδα ημερήσιας κυκλοφορίας διασποράς παραπολιτικών, κουτσομπολιών, ό,τι να ‘ναι ειδήσεων, σε ημερήσια δόση,

τα χρόνια περνούσαν, η ζωή άλλαζε δίχως να συνυπολογίζει κανενός την αηδία, έως ότου δηλαδή ο Ανανιάδης

«είχε γκουγκλάρει από καιρό στο κινητό, ένα νησί πονηρό... πήγε για τρέλες στις Σεϋχέλλες, πήγε για μάσες ωω...», πιάστηκε στα πράσα με 3,2 μαύρα εκατομμύρια ευρώ,

όταν το Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος έκανε έφοδο στην βίλα του στην Βουλιαγμένη, στο γραφείο του Θέμου, κρεμασμένα στον τοίχο, βρέθηκαν δύο πορτραίτα, από μια παλαιότερη φωτογράφηση,

-        για το περιοδικό MEN, πόζαρε ως γκάνγκστα ράπερ,

στο DIVA παρίστανε τον Βίτο Κορλεόνε.

 

 

 



[1]Το 1319 το Τάγμα των Ιπποτών του Αγίου Ιωάννου της Ιερουσαλήμ ήταν χωρισμένοι σε επτά έθνη, τα έλεγαν «γλώσσες», οι αρχικές επτά γλώσσες ήταν της: Προβηγκίας, Ωβέρνης, Γαλλίας, Ιταλίας, Αραγωνίας, Αγγλίας και Γερμανίας.

 

No comments:

Post a Comment