30.12.17

Rockwave Festival 1998





16/07/1998
Ήταν το δεύτερο λάιβ της ζωής μου αλλά ήταν η πρώτη φορά που θα πήγαινα σε λάιβ με ξένα συγκροτήματα. Αδημονούσα να ακούσω το Common People από τους Pulp καθότι άλλωστε δεν γνώριζα και πολλά πράγματα για τα άλλα γκρουπ, ούτε και για τους Pulp γνώριζα βέβαια αν και το αγαπημένο μου τραγούδι από Pulp ήταν το Disco 2000 λόγω του video clip. Οι Sonic Youth μου ήταν ακόμη παντελώς άγνωστοι, αφού τους είδα πάντως μου κέντρισε το ενδιαφέρον το στήσιμο τους στη σκηνή και το αγέρωχο Νεοϋρκέζικο αφ’ υψηλού υφάκι τους – σε σύντομο χρονικό διάστημα το Cool thing θα γινόταν προσωπικός ύμνος και οι Sonic Youth ροκ σύμβολο. Εκείνο το βράδυ ο Jarvis σκαρφάλωσε στην σκαλωσιά τραγουδώντας και εγώ έμεινα να τον κοιτάζω με λαχτάρα, μάλλον ήθελα να ανέβω και εγώ φαντάζομαι. Όσο για το κορίτσι στην παρέα μας με τη μπεζ φούστα και τα γαλατί Converse, δεν ανέμισε καθόλου τα ίσια καστανά μαλλιά της που τόσο ήθελα να χαϊδέψω, δεν χόρεψε καθόλου αντίθετα με εμένα που κούνησα για λίγο το κεφάλι μου πάνω κάτω, μια ανεπαίσθητη κίνηση (ούτε καν ένα μυγάκι δεν θα παρέκκλινε της πορείας του εξαιτίας της) η οποία δεν καταγράφηκε από κανέναν άλλον στο σύμπαν αν και σε εμένα φάνταζε τότε σαν άγριο head banging και βάλε.

No comments:

Post a Comment