31.12.17

Rockwave Festival 1999



Summer of 1999

I

13/06/1999
Ήταν αναμφίβολα μια ευλογημένη σύμπτωση η χρονιά που τελείωνα το σχολείο να συμπέσει με ένα από τα καλύτερα ροκ φεστιβάλ που έγιναν ποτέ στην Ελλάδα, φεστιβάλ το οποίο μάλιστα ήρθε πακέτο με το λάιβ των REM λίγες μέρες αργότερα στον ίδιο χώρο. Για να γίνω πιο ακριβής, εκείνο το καλοκαίρι ερωτεύτηκα την Shirley Manson και έβαλα τη Patti Smith σε πολύ ψηλό σημείο στο εικονοστάσι με τους ροκ ήρωες - το 2003 μάλιστα αγόρασα και μια βιογραφία της τελευταίας από την οποία ωστόσο διάβασα τις πρώτες 10 σελίδες πριν το βιβλίο καταχωνιαστεί στα πιο ανήλιαγα μέρη της βιβλιοθήκης μου έως ότου καταλήξει 11 χρόνια αργότερα στα χέρια της Κυριαλένας. Η επιρροή της Patti Smith πάνω μου έσβησε σιγά σιγά (σταμάτησα φερ ειπείν να θέλω να ακουστεί το Birdland στην κηδεία μου), όπως ξεθύμανε και ο πόθος μου για την κοκκινομάλλα Σκωτσέζα, όχι προτού αποχωριστώ, τρία χρόνια αργότερα από το λάιβ των Garbage στον Άγιο Κοσμά, 8.500δρχ. από την τσέπη μου ώστε να αγοράσω από ένα δισκοπωλείο στο Δουβλίνο το άλμπουμ του πρώτου της συγκροτήματος το οποίο δεν έβρισκα στην Ελλάδα – υπήρχε σοβαρός λόγος που δεν το έβρισκα: στην Ελλάδα εκείνη την εποχή πολύ περισσότεροι ποθούσαν την Δέσποινα Βανδή από ότι την Shirley Manson.




No comments:

Post a Comment